Soluksuz İzleyeceğiniz Kısa Anime Önerileri !!

Soluksuz İzleyeceğiniz Kısa Anime Önerileri !! Anime yazıları yazmaya başladığım ilk zamanlar Soluksuz İzleyeceğiniz 10 Kısa Anime Önerisi ! listesi yapmıştım. Bugün eski haberlerime bakınca listemin 43.7 K tık aldığını gördüm. Sanırım kısa animeleri seviyor genel kitle. Bense her zaman uzun animeleri tercih etmişimdir :D Neyse efendim çok uzatmadan bir kısa anime önerileri listesi daha hazırlayayım dedim ve karşınızdayım :) Anime Önerlieri bölümünde her tür ile ilgili önerilerimiz mevcuttur. Göz atmayı unutmayın :) Not : Hiç bir şey yapmadığı halde sadece eleştiren kesim, harika eleştirilerinizi kendinize saklayın olur mu :) Ben 12 - 60 bölüm arası olan animeleri kısa sayıyorum. Ansatsu Kyoushitsu 3 E sınıfının kritik bir görevi var. Dünyayı kurtarmak  için öğretmenlerini öldürmek. Berserk Dünya tarihinin en kanlı dönemlerinden birisi yaşanmaktadır. Savaşlar, katliamlar, açlık dünyanın her yerinde büyük bir sefalet hüküm sürmektedir. Yapılan katliamlar sırasında, ağaç... Bu yazının içeriği Soluksuz İzleyeceğiniz Kısa Anime Önerileri !! adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,