Josei Anime Önerileri !!

Sırada daha çok ben yaşlardaki kızlara hitap eden Josei Anime Önerileri yazı dizimiz var. Son günlerde ki yazılarımın genelde kadınlara yönelik olacağını söylemiştim. Bir çok liste yapmama rağmen hep erkek takipçilerimize özel hazırlıyorum bu yüzden takipçilerimiz hep erkeklerden oluştu. Biraz kızları da bize çekmeliyiz değil mi ? Josei türü benim pek izlediğim türler arasında değil. Daha çok Shounen ve Seinen izliyorum. Sorun bende sanırım :D O yüzden bu listem konusunda eleştirileriniz olursa memnuniyetle kabul edeceğim. Aslında izlememe nedenlerimden birisi de erkek karakterlerin çok mükemmel olması nedeniyle, izledikten sonra gerçek hayata adapte olmakta biraz zorlanmam. Hayır o kadar düşünceli ve romantik adamları izledikten sonra televizyonda Recep İvedik' le karşılaşmanın acısı tarif edilemez :D  Neyse lafı daha fazla uzatmıyorum ve listeme geçiyorum.  Paradise Kiss Yukari, ailesini dinleyen ve her gün okula devam eden tipik bir lise öğrencisidir. Yaşam biçimini sorgulamay... Bu yazının içeriği Josei Anime Önerileri !! adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,