Yetişkinler İçin Anime Film Önerileri

Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Bende iyiyim. Eve kapanmak zorunda kaldığımız şu zamanlarda çoğumuz kendimizi ders çalışmaya vurmak yerine animeye vurduk. Ben değil demeyin sizinde kendinizi animeye vurduğunuzu biliyorum. Sınava hazırlanan arkadaşlar hariç. Onlar bir zahmet ders çalışsınlar. Ben genelde sabahları anime izlerim akşamları da film izlerim. Belki sizde benim gibisinizdir diye düşünüp güzel bir anime film öneri listesi hazırladım. Ama bu seferki liste biraz farklı. Çoğunlukla yetişkinlerin ilgisini çekebilecek anime filmlerinden bir liste oluşturdum. Yani çocukça şeyler izlemekten hoşlanıyorsanız bu liste size pek uymayabilir. Lafı fazla uzatmadan haydi listeye geçelim. Colorful - IMDb: 7,4. Tür: Yaşamdan Kesitler - Doğaüstü Güçler - Dram Konusu: Ecel Treni içindeki yolcular ile birlikte son durağa varmak üzeredir. Ama daha durağa varamadan trendeki yolculardan bir tanesinin tekrardan hayata dönebileceği anonsu yapılır. Lakin geri dönüş hakkı kazanan ki... Bu yazının içeriği Yetişkinler İçin Anime Film Önerileri adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri #Film

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,