Shoujo Anime Önerileri!!

Shoujo, kelime anlamı olarak “genç kız” demektir. Daha çok genç kızlara hitap etse de shoujo animeleri izleyen ve çok seven bir sürü erkek fan da mevcut. Büyüleyici romantizm sahneleri, güzel ve naif çizilmiş anime karakterleri, kocaman gözlerle parıltılı ifadeleri ve daha bir çok sayabileceğim özellikte ki shoujo animeler benim en sevdiğim türler arasında. Özellikle komedi unsurunun shoujo animeler de daha güzel işlendiğini düşünüyorum. Daha önce Shoujo Anime Önerileri listesi hazırlamıştım ama bu sefer daha kapsamlı bir listeyle karşınızdayım. Genelde erkek takipçilerimize yönelik listeler hazırlıyorum. Kadın tarafını ihmal ettiğim için bundan sonra onlara yönelik listelerimi biraz daha artıracağım :) Lafı Uzatmıyorum ve listeme geçiyorum. Not : Bazı animeleri burada göremeyebilirsiniz. Diabolik Lovers veya Brother Conflict gibi. Onları Reverse Harem Anime Önerileri listesi hazırlarken kullanmayı düşünüyorum. Kaichou Wa Maid Sama  Ayuzawa Misaki babası tarafından terk edilir... Bu yazının içeriği Shoujo Anime Önerileri!! adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #Anime #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,