Mob Psycho 100 İncelemesi

Anime: Mob Psycho 100 Tür: Aksiyon, Komedi, Supernatural, Slice of Life Mangaka: ONE Çıkış Tarihi: 12 Temmuz 2016 - ? Bölüm sayısı: 8/12 MyAnimelist Puanı: 8.05 Yazar Puanı: 8.5 Konsepti: One Punch Man ismini duymayan yoktur büyük ihtimalle. One Punch Man anime dünyasında yeni bir soluk getirdi(Dragon Ball hayranları kızmayın bana pls^-^). Anime dünyasında ana karakter başta en güçsüz karakterken zamanla güçlendiğini görürüz(bknz Naruto). Ancak Saitama için bu geçerli değil en başta en güçlüydü bitiğinde de en güçlü idi. Mob Psycho bu furyanın bir ürünü, çakması olduğunu düşünmüştüm ama işin aslı öyle değilmiş. One Punch Man ve Mob Psycho aynı kişi yazıyordu. Bu haber sonrası anime benim için daha keyifli hale geldi. Lafı fazla uzattım ama sonunda asıl konuya geldim.  İnsanlar göremedikleri şeylerden korkarlar ve ellerinden bir şey gelmez. Bu sebeple ruhlar ve hayaletler musallat oldukların da insanlar korkar ve hayatları zindan olur. Ve bu insanlar korkularını yenmek için ... Bu yazının içeriği Mob Psycho 100 İncelemesi adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #Anime #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,