Günübirlik Anime Önerileri

Merhaba  arkadaşlar. Bayram tatiline girmeden önce son bir yazı yazayım dedim. Ne yazayım ne yazayım diye düşünürken facebooktan yazan bir arkadaşımız günübirlik anime önerisi isteyince kafamda bir ampul yandı ve kendi kendime dedim ki " Ya bende bayramda yapacak bir şey olmayınca anime izliyorum. O zaman neden benim gibi olan arkadaşlar için günübirlik izleyebilecekleri animeler önermiyorum. " Dedim ve sizin için harika animeler seçmeye başladım. Umarım sizin için seçtiğim animeleri beğenirsiniz.   Wotaku ni Koi wa Muzukashii Mal puan: 8,08 / Opening Tür: Romantizm - Komedi Bölüm Sayısı: 11 Konusu: Çocukluk arkadaşı olan iki otakunun yıllar sonra aynı iş yerinde çalışmaya başladığında başlarından geçen komik olayların anlatıldığı oldukça eğlenceli bir anime. Not: Mangası da oldukça komik ve eğlenceli bence onu da okuyun.   Houseki no Kuni Mal puan: 8,47 / Opening Tür: Fantastik - Aksiyon - Seinen - Gizem - Dram Bölüm Sayısı: 12 Konusu: Anime uzak gelec... Bu yazının içeriği Günübirlik Anime Önerileri adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #Anime #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,