5 İzlemesi Keyifli Harem Anime Önerileri!

Öncelikle selamlar, günün birinde 5 kızın onun peşinde koştuğu bir Dünya'da uyanmanın hayali ile yaşayan anime hayranları sizler de hoş geldiniz ama bu tür şeyler sadece animelerde olur... Üzgünüm. Evet, belki de hiçbirimiz 5 kız tarafından kovalandığımız bir lise hayatı yaşamayacağız fakat bu dünyanın sonu değil çünkü bizleri düşünen hep bir anime vardır. Bugün de ben sizlere izlediğim ve beğendiğim 5 tane harika Harem Anime Önerileri ile geldim! Bu listede sizlere işe yaramaz, faydasız ya da içine kapanık ana karakterin etrafında gezen kızlardan fazlasını göstermek istiyorum. Bir harem anime hayranı olmasam da harem hayranlarının ilgisini geçebilecek, aynı zamanda bu türe hiç adım atmamış olanlar için yeni yollar sunabilecek popüler isimlere listemde yer verdim. Kız arkadaş kiralamak ayağına tüm parasından olandan tutun gönlünü bir Yakuza'ya kaptırana kadar izlenebilecek harika Harem Anime Önerileri ile sizlerleyim! Hadi listeye geçelim... 5- Harem Anime Önerileri: Nisekoi ... Bu yazının içeriği 5 İzlemesi Keyifli Harem Anime Önerileri! adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #Anime #AnimeÖnerileri #Eğlence

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,