Slice of Life Anime Önerileri!

Merhaba Arkadaşlar, Uzun zamandır anime incelemeleriyle ilgileniyorum arada anime önerileri de yapmalıyım diye düşündüm :) İlk olarak Slice of Life anime serileriyle başlamak istedim. Bu animelerin hepsini izlerken çok eğlendim. En önemlisi gerçek hayattan bayağı bir uzaklaştım. Neyse lafı uzatmayayım listeye geçiyorum :) Tonari no Kaibutsu-kun Tür : Komedi, Romantik , Okul, Shoujo, Slice of Life Bölüm Sayısı: 13 Yayın Tarihi : 2012 Konusu:  Shizuku Mizutani kafayı dersle bozmuş , sakin kendi hayatında , kimseyle arkadaşlık etmeyi sevmeyen buz dolabı gibi bir kızdır. Tek düşündüğü başarılı bir kariyere sahip olmaktır. Bir gün öğretmeninin ricası üzerine okul da ismi kötüye çıkmış , aslında sıra arkadaşı olan Yoshida Haru‘ya ders notları götürür. Haru için ilk kez birisi düşünceli bir şeyler yapmıştır. Bu Haru’yu çok etkiler ve artık Shizuku’yu arkadaşı olarak görür. Gerçekten garip hareketleri olan Haru başlarda korkutucu olmasına rağmen Shizuku zamanla onun ne kadar tatlı... Bu yazının içeriği Slice of Life Anime Önerileri! adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,