Barakamon Anime Tanıtım ve İnceleme

Merhaba arkadaşlar. Bugün sizin için benim dün gece saat 20.30'dan 01.30'a kadar hiç durmadan izlediğim ve bayıldığım bir animenin tanıtım yazısını yazacağım. Size şunu söyleyebilirim ki Barakamon kesinlikle bir oturuşta bitirilecek bir anime. Kendi yorumumu yapmadan önce size animeyi tanıtayım. MAL Puanı: 8,46 Bölüm Sayısı: 12 Bağlantılı Animeler: Handa-kun Konusu: Seishuu Handa ünlü bir kaligrafi ustasıdır. Lakin son sergisinde ünlü birine yazısına kötü yorum yaptığı için yumruk atmıştır. Bu yüzden kendini bulması ve biraz rahatlaması için babası tarafından bir adaya gönderilir. Handa oraya dinlenip pratik yapmaya gitse de oranın çocukları onu rahat bırakmazlar. Hele Naru Handa'ya Sensei diye seslenmeye başlamış ve peşine takılmıştır. Benim düşüncem Yukarıda da belirttiğim gibi Barakamon'u dün gece bitirdim. Önce telefonumun şarjını doldurdum. Sonrada oturdum ve izlemeye başladım. Yalan söylemeyeceğim. İlk bölümü bulmak benim için çok zor oldu. Çünkü ki... Bu yazının içeriği Barakamon Anime Tanıtım ve İnceleme adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,