Another Tarzı Animeler

Another Tarzı Animeler listemizle herkese bir kere daha merhabalar, Uzun zamandır yine iş yoğunluğu sebebiyle yoktum. Bu süreçte gerçekten yazı yazmak zor ve ben siteye yazamadığım için gerçekten üzülüyorum. Another Tarzı Animeler yazısı ile küçük bir fırsat bulup siteye dönüş yapayım dedim. Yorumlarınızla yazımızı şenlendirirseniz seviniriz. 1. Corpse Party: Tortured Souls Adaletsizlik ve zulümle dolu bir dünyada, Heavenly Host İlköğretim Okulu olarak bilinen ürkütücü bir okul var. Nerede olduğunu veya gerçekten var olup olmadığını kimse bilmiyor. Ancak, onun karanlık egemenliğine kapılan şanssız insanlar asla tek parça halinde geri dönmüyorlar! 2. Shiki Belli bir zamanın belli bir kasabasında insanlar bilinmeyen bir hastalık yüzünden aniden ve gizemli bir şekilde birer birer yok olurlar. Biri birbiri ardına öldükten sonra, şüpheli bir doktor salgının gerçek temel nedenini belirlemeye gelir. Ölümlerin sayısı endişe verici bir oranda artarken ve ölü insanlar, kana susamış bir tran... Bu yazının içeriği Another Tarzı Animeler adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,