2017'nin En Çok Beklenen 10 Animesi!!

Herkese merhabalar, Daha önce Japonlar tarafından oylanan 2017 yılının en çok beklenen kış animeleri haberini yapmıştık. Oldukça da ilgi görmüştü. Bende 2017 de tüm yılın en çok beklenen 10 animesi ne diye bir göz attım ve güzel bir listeyle karşınızdayım. Aslında kendimi özel bir liste ya da bilgilendirme listesi yapıyormuşum gibi hissetmedim çünkü animelerin çoğu ünlü animelerin ikinci sezonu :) Listemize geçelim yavaş yavaş  :)  10. Granblue Fantasy Tasarlanan oyunlardan etkilenerek daha sonra animesi yapılmış oldukça fazla yapım var. Granblue Fantasy'de onlardan bir tanesi olacak. Oyun daha önce 2014 yılında Mart ayında Android ve IOS işletim sistemleri için piyasaya sürülmüştü.  Anime serisi 2017 yılının Ocak ayında karşımıza gelecek. Tanıtım Videosu : https://youtu.be/snyYJw_pXH0   9. Berserk (2017) Berserk animesinin büyük bir fanı olarak yeni sezonların geldiğini duydukça heyecanlanmadan edemiyorum. Tek sıkıntım çizimlerde biraz iyileştirm... Bu yazının içeriği 2017'nin En Çok Beklenen 10 Animesi!! adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #Anime #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,