Tong Ling Fei Anime Tanıtım ve İnceleme

Merhaba arkadaşlar. Uzun zaman oldu. Nasılsınız, iyi misiniz? Sormasanızda söyleyeyim bende iyiyim. Okulların açılmasını bekliyorum. Benimki hala açılmadı. Bu bekleme süresinde de anime ve dizilere verdim kendimi. O animelerden biri de ilk Çin animem olan Tong Ling Fei. Dün akşam başladım ve gaza gelip bir gecede bitirdim. Size once animeyi tanıtayım sonra da kendi düşüncelerimi söyleyeceğim. Tong Ling Fei Anime Tanıtım ve İnceleme MAL Puanı: 7.70 Bölüm Sayısı: 16 Türü: Tarihi - Dram - Komedi - Romantizm Konusu: Qian Yunxi başbakanın en büyük kızıdır. Ama psişik güçleri yüzünden yıllar önce babası tarafında dağlarda yaşaması için gönderilmiştir. O günden sonra herkes sanki o hiç varılmamış gibi davranmaya başlamıştır. Bir gün imparator başbakandan prens ile kızını evlendirmesini ister. Bunu istemeyen başbakan kızının yerine yıllar önce dağlara yolladığı kızını adını değiştirerek saraya gönderir.  Benim düşüncem... İzlediğim ilk Çin animesi. Beğendin mi... Bu yazının içeriği Tong Ling Fei Anime Tanıtım ve İnceleme adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #Anime #AnimeÖnerileri #AnimeTanıtımları

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,