Reverse Harem Anime Önerileri

Reverse Harem Anime Önerileri !! İsmi bile kalbinizi hızlı artırmaya yetti değil mi kızlar ? Biliyorum çünkü listeyi hazırlarken izlediğim zamanlar aklıma geldi. İçimde bir kıpır kıpırlık hissederken ağzım kulaklarıma varmadan edemedi. Düşünsenize zaten anime karakterlerine aşık olabilen biz anime sever kızlar için birbirinden beyefendi, yakışıklı, çekici ve altını çiziyorum sayıca fazla karakter var. Hepsi de aşkları için her türlü fedakarlığa katlanmaya hazırlar. Her ne kadar bazen baş roldeki kızın seçimleri tepemin tasını attırsa da o romantik sahneleri ile beni mutlu etmeyi başaran yegane animelerdir.Bir grup yakışıklı anime karakteri deyince çenem düştü tabi :D Lafı uzatmıyorum ve anime önerilerime geçiyorum :) Fushigi Yuugi Birlikte büyüyen çocukluk arkadaşları Miaka Yuuki ve Yui Hongo bir kitap iade etmek için milli kütüphaneye giderler. Kitabı iade ederken koridorda uçan kırmızı bir kuş görürler. Kuşu takip eden kızlar gizemli bir odaya gelirler. Odanın kapısını açtıklar... Bu yazının içeriği Reverse Harem Anime Önerileri adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,