En İyi Korku - Gerilim Kategorisindeki Animeler Listesi

Merhaba arkadaşlar. Gene bir yazıda beraberiz. Bu sefer sizin için en iyi korku gerilim animeleri listesi hazırladım. İlginçtirki korku filmi izleyemeyen ben korku ve gerilim animelerini seviyorum. Hatta henüz ergenliğin başlarındayken canım sıkıldıkça Another animesinin bütün ölümlerini gösteren bir video vardı onu açıp izlerdim. Üstelik bunu dolmuş otobüs gibi insanların içinde izliyordum ve bazı sahnelerde gülmeden edemiyordum. Bizim milletimizde de yanındakinin telefonuna bakmak şart olduğundan da yaşlı teyzeler ve annelerin kötü bakışlarına maruz kalıyordum. Neyse konudan iyice saptık. Ben bu yazıyı size kendimce en iyi korku animelerini önermek için geldim. Ama her zaman yaptığım gibi kendi anılarıma dalıp en iyi korku animeler listesini unuttum. O nedenle hemen animelere geçelim. Zetman Bölüm Sayısı: 13 Türü: Korku, Aksiyon, Romantizm, Bilim Kurgu, Doğaüstü Güçler, Seinen, Dram Yayın Yılı: 03 Nisan 2012 Konusu: Evsiz bir adam ve torunu gözlerden uzak bir yerde ... Bu yazının içeriği En İyi Korku - Gerilim Kategorisindeki Animeler Listesi adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #Anime #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,