Belle Anime Tanıtım ve İnceleme

Merhaba arkadaşlar. Görüşmeyeli nasılsınız? Sınavlarınız bitti mi? Benimkiler bitti bu yüzden kendimi tekrardan animelere vurdum. Birde filmlere. Bu yazımda size 2021'de çıkan ve aldığı övgüleri sonuna kadar hakeden Belle anime filminden bahsedeceğim. Ama ondan önce size Belle'yi tanıtayım. Japonca adıyla Ryuu to Sobakasu no Hime. Belle Anime Tanıtım ve İnceleme Süre: 2 Saat 2 Dakika Stüdyo: Studio Chizu Konusu: Suzu babası ile birlikte yaşayan sessiz bir lise öğrencisidir. Bir gün sanal gerçeklik dünyası olan U ile tanışır ve renksiz hayatı yavaş yavaş renklenmeye başlar. Annesi öldüğünden beri şarkı söyleyemeyen Suzu artık Bell adıyla U'da şarkı söylemeye başlamıştır.  Benim düşüncem... Yalan yok, Belle filmini ilk gördüğümde pek izlemek istememiştim. Çünkü çizimler pek hoşuma gitmemişti. Ama sonra baktım herkes filmi övüyor, her tarafta videoları dolaşıyor dedim belki de güzel bir filmdir, bir şans vereyim. Ve filmi listeme aldım. Şimdi siz hemen izlemedin... Bu yazının içeriği Belle Anime Tanıtım ve İnceleme adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #Anime #AnimeÖnerileri #AnimeTanıtımları

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,