Spor Anime Önerileri

Herkese merhabalar, Bugün anime önerileri listemizin içeriği spor animeleri olacak. Tonla anime izlemişsinizdir ve artık aksiyon türüne falan ara vermek istersiniz. Hatta bazen acaba anime izlemeyi bırakıp da diziye falan mı yönelsem diye düşünürsünüz. Tam bu sırada spor animeleri size göz kırpar. En azından bende öyle  oluyor :D Daha sıkıcı bir seriyle karşılaşmadım. Her animeden sonra animenin konusu olan spora başlama isteği sadece bende mi var acaba :D Kısa bir süre sonra geçiyor gerçi :D Baştan söylemek istiyorum. Bazen yorumlar gerçekten sert olabiliyor. Hazırladığım listeleri de konu başlıklarına göre 6-7 site geziyorum ve hepsinde ilk ona on beşe girmiş karakterleri ve animeleri yazıyorum. Yani buradaki yazdıklarım sadece benim önerilerimden oluşmuyor. Araştırıp en güzel seçenekleri hazırlamaya çalışıyorum. O yüzden yorumlarda kırıcı olmazsanız sevinirim :) Yapıcı eleştiriye hatta yapmamı istediğiniz şekilde içerikler hakkında konuşmaya her zaman açığım :) Neyse lafı çok uzat... Bu yazının içeriği Spor Anime Önerileri adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,