Başka Boyutta (Dünyada) Geçen Animeler Listesi

Başka Boyutta (Dünyada) Geçen Animeler Listesi karşınızdayız.  Bu türün genel adı isekai anime olarak geçiyor ancak ne var ki anime kategorisi olarak geçmiyor. Adında yazıyor yada konusu gereği isekai anime oluyorlar. Ben özellikle isekai animeleri daha çok seviyorum bu yüzden de siz anime severler için isekai yani başka boyutta / dünyada geçen anime öneri listesini hazırlamak istedim. NOT: Bu yazımız sıralama yapmak için değil öneride bulunmak içindir  ;) Hadi başlayalım. 1 - Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu Türü: Fantastik, Dram, Psikolojik, Gerilim Bölüm Sayısı: 25 + 1 Yapım Yılı: 2016 Konusunun işlenişinden dolayı birçok isekai animesinden farklı olan bu animemiz izleyenin psikolojini bozacak türde bir animedir. Dram, Vahşet, Gerilim, Gizem, Komedi ve trap ne ararsanız var bu animede. İzleyip bitirdiğinizde sizi bir boşluğa sürükleyerek “ne izledim lan ben?” gibi sorular sormanız işten bile değil. Subaru, bir gün marketten eve giderken kendini birden ba... Bu yazının içeriği Başka Boyutta (Dünyada) Geçen Animeler Listesi adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,