Kuhaku için 2016 nasıldı?

Herkese merhaba arkadaşlar. Senenin son gününe geldik.  Her yerde 2016 nın en iyileri listelerini görmüşsünüzdür. Benim neyim eksik dedim ve ben de kendi listemi hazırladım. Bakalım bu sene neler izlemişim. Yyazının sonunda ise benim için en iyi 3 animeyi seçeceğim. Öncelikle bunun kişisel bir liste olduğunu belirtmek isterim kendi beğenilerimi göze aldım sadece. O zaman kış animelerinden başlayalım. Kış Dönemi Kış döneminde çıkan 9 tane seri bitirmişim bunların içinden sadece 2 tanesi bende iz bıraktı diyebilirim. Boku dake ga Inai Machi Ne kadar sonu hoşuma gitmese de hikayesi gerçekten beni içine çeki kesinlikle izlenmesi gereken bir anime . 2. Musaigen no Phantom World Yok valla kızlar güzel diye değil beklemediğim bir şeklide sıcak geldi bana ve oldukça hoşuma gitti diyebilirim.(Mai senpai ile ilgili değil kesinlikle :D ) 3. Ansatsu Kyoushitsu (TV) 2nd Season Hali hazırda efsane bir ilk sezondan sonra güzel bir bitiriş olduğunu söyleyebilirim. Sonu ge... Bu yazının içeriği Kuhaku için 2016 nasıldı? adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #Anime #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,