IMDb Tarafından Seçilmiş En İyi 100 Anime

Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Bende iyiyim. Bugün size IMDb Tarafından Seçilmiş En İyi 100 Animeyi tanıtacağım. Tabi IMDb her şeye puan verdiği için ben size sadece ilk 100'dekini göstereceğim. Haydi başlayalım çünkü çok uzun bir liste olacak ve sizi başından sıkmak istemiyorum. 1) Chris-chan: A Comprehensive History - IMDb: 9,3 Bu programın ne olduğuna dair hiç bir fikrim yok ama ilk sırada bu vardı. 2) Avatar: The Last Airbander - IMDb: 9,2 3) FullMetal Alchemist Brotherhood - IMDb: 9,1 Anime tanıtım ve incelemesini buradan okuyabilirsiniz. 4) Ginga Eiyuu Densetsu - IMDb: 9,1 Anime tanıtım ve incelemesini buradan okuyabilirsiniz. 5) Aikatsu Stars - IMDb: 9,1 6) Aikatsu Friends - IMDb: 9,1 7) Death Note - IMDb: 9,0 8) Hunter x Hunter 2011 - IMDb: 8,9 Anime tanıtım ve incelemesini buradan okuyabilirsiniz. 9) Cowboy Bebop - IMDb: 8,9 10) Mushishi: Zoku-Sho - IMDb: 8,9 11) Ginga: Nagareboshi Gin - IMDb: 8,9 12) Ashita no Joe 2 - IMDb: ... Bu yazının içeriği IMDb Tarafından Seçilmiş En İyi 100 Anime adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #Anime #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,