En İyi Komedi Kategorisindeki Animeler

Merhaba arkadaşlar. Uzun bir aradan sonra tekrardan tekrardan yazmak iyi hissettiriyor. Okul, staj falan derken bir türlü hazırlığını yaptığım yazıları yazamadım. Ama artık boşum ve sizin için hazırladığım harika yazılar ile buradayım. Bu seferki yazımızın konusu En iyi komedi kategorisindeki animeler. Ben komedi türündeki animeleri çok severim. Kitapta gerilim, filmde aksiyon ve romantizm animede ise bu yazdıklarim ve komediyi severim. Bu nedenle en iyi komedi animeleri yazısını yazmak bana önceden izlediğim animelere tekrardan göz geçirmemi sağladı ve bu sayede bazılarına tekrardan başladım. En güzel komedi animeleri yazısı benim şimdilik en sevdiğim yazım. Şimdilik diyorum çünkü ilerleyen zamanlarda başka yazılarda yazacağım. Tabi yazacağım animeler sadece komedi tarzında değil. Aralarında romantik komedi animeleri de var. Hadi daha fazla zaman harcamadan animelere geçelim. Kamisama Hajimemashita Bölüm Sayısı: 13 + 1 OVA Tür: Fantastik, Romantizm, Şeytanlar, Shou... Bu yazının içeriği En İyi Komedi Kategorisindeki Animeler adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,