Aksiyon Anime Önerileri !!

Herkese merhabalar, Bugün yayınlayacağım listemi görünce hemen inanamıyorum bu neden yok. Şu nasıl olmaz. Bunu koymadığınıza inanamıyorum gibi cümleler kurmadan önce lütfen daha önce yayınladığım Shounen Anime Önerileri  ve Romantik Aksiyon Anime Önerileri listelerime göz atın. Burada Shounen başlığı altında yayınlasam da hepsi aksiyon türünde animeler ve tekrar tekrar aynı animeleri yazmak istemiyorum. Yani insanlar Figürex'e girdiğinde 10 tane falan değilde izleyecek 50 anime bulmalı :) Bende olabildiğince araştırıp olabildiğince çok anime bulmaya çalışıyorum :) Neyse lafı gene uzattım :D Ne olacak bu benim uzun yazılarım . Yakında bıkacaksınız benden :D Lafı uzatmıyorum ve listeme geçiyorum.  One Punch Man  Ana karakterimiz Saitama, boş gezenin boş kalfasıdır. Bir türlü iş tutturamaz. Tutturduğunda ise barınamaz. Zaten bunu kimse de işe de almaz. Günün birinde aynı şekilde gezinirken bir canavarın bir çocuğu öldürmek üzere olduğunu görür ve buna kayıtsız kalamayarak cana... Bu yazının içeriği Aksiyon Anime Önerileri !! adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,