Romantik Anime Önerileri !!

Arkadaşlar herkese merhabalar , Uzun zamandır anime haberleriyle ilgileniyorum arada anime önerileri de yapmalıyım diye düşündüm :) İlk olarak romantik anime serileriyle başlamak istedim. Bu animelerin hepsini izlerken çok eğlendim. En önemlisi gerçek hayattan bayağı bir uzaklaştım. Animeler insanın aşktan beklentilerini Himalaya dağlarına kadar çıkarttıkları için gerçek hayata şöyle gözünüzü açıp da bakasınız gelmiyor. Baştan uyarayım da sonra admin senin yüzünden demeyin. Neyse Lafı çok uzatmadan ilk listemize geçelim . İlk liste diyorum çünkü devam şeklinde yapmayı planlıyorum . Umarım izlerken sizde eğlenirsiniz. Yorumlarınızı bizimle paylaşmayı ihmal etmeyin lütfen . 1. Kotoura-san Bölüm Sayısı : 12 Yayın Tarihi : Ocak 11,2013 -  Mart 29, 2013 Tür : Komedi, Dram, Romantik, Okul KONUSU :  Midorigaoka Lisesi'ne yeni transfer olan Kotoura Haruka, dışarıdan normal bir kız öğrenci gibi gözükse de aslında zihin okuyabilmektedir. Bu özelliği yüzünden sürekli insanların i... Bu yazının içeriği Romantik Anime Önerileri !! adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,