Psikolojik Anime Önerileri !!

Uzun bir aradan sonra nihayet siteye dönebildim. Okulu bitirme, arkadaş düğünleri, misafirler derken uzun zamandır siteyle ilgilenemiyorum. Bu sefer ki önerileri istek üzerine psikolojik anime önerileri listesi olarak hazırlamaya karar verdim. Anime türleri arasında fanların ve bir fan olarak benim en havalı bulduğum anime serileridir kendileri. Zeka oyunları eşliğinde hazırlanan senaryolar izlerken dakika dakika "acaba bu aşamadan sonra ne gerçekleşecek ? " sorularıyla heyecanla izlediğimiz anime önerilerine lafı daha fazla uzatmadan geçmek istiyorum :)  1. Monster  Bölüm Sayısı : 74 Yayınlanma Tarihi : 2004 Tür : Dram, Gerilim  KONUSU :  Dr. Tenma, Almanya'da oldukça başarılı işlere imza atmış bir cerrahtır. Cerrahi dehası sayesinde hemen gözde haline gelen Dr. Tenma bir gün iki hasta arasında seçim yapmak zorunda kalır. Hastalardan bir tanesi prestijli bir politikacı diğeri ise fakir bir adamdır. Etrafındaki baskı nedeniyle durumu diğeri kadar ağır olmayan politikacıyı seçen T... Bu yazının içeriği Psikolojik Anime Önerileri !! adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,