En İyi Doğaüstü Anime Öneri Listesi - 2

En iyi doğaüstü anime öneri listesi 2 Merhaba arkadaşlar. Bugün size daha önce Caspy adlı yazarın yazdığı bir yazının devamını yazacağım. Bende dahil olmak üzere çoğunuzun doğaüstü konulu animeler sevdiğini biliyorum. Yada en azından umuyorum. Ben şöyle düşünüyorum. Zaten normal bir hayatım var. İçinde doğaüstü ve fantastik birşeyler yok. Bu nedenle en azından izlediklerim fantastik olsunki zevk alayım. Böyle bir kafa yapısına sahibim ne yapayım. Elimde olsa hayatımı o fantastik animelerdeki gibi yaşamak isterdim ama nerde. Elimde öyle bir şans yok. Hadi artık en iyi doğaüstü animeleri listesine dönelim.   Kamikaze Kaitou Jeanne Bölüm Sayısı: 44 Tür: Fantastik, Büyü, Romantizm, Shoujo, Macera, Komedi, Şeytanlar, Gizem, Dram Yayın Tarihi: 13 Ocak 1999 Konusu: 16 yaşındaki lise öğrencisi Kusakabe Maron aslında Jeanne D'Arc'ın reankarnasyonudur. Maron koruyucu meleği Finn ile birlikte şeytanlarla savaşmaktadır. Şeytanlar insanlar için önemli olan şeylerin içine g... Bu yazının içeriği En İyi Doğaüstü Anime Öneri Listesi - 2 adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #Anime #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,