En İyi Anime Önerileri Listesi - Top 20

En İyi Anime Öneri Listesi - Top 20. En iyi demek biraz göreceli bir kavram. Çünkü herkesin en iyi tercihi çok farklıdır. Mesela bana göre en iyi anime Cardfight Vanguard.( Şu anda o animeyi izliyorum ) Ama başkasına göre Naruto'dur, Gintama'dır, Death Note'dur. Bugün yazacağım Anime Önerileri listeside benim izlediğim onlarca anime arasında favorim olan yirmi tanesi. Israrla en iyi anime önerileri bunlar, bunlardan daha iyisi yok diye ısarar etmiycem. Ama izlerseniz çok hoşunuza gidebilceği konusunda ısrarcı olucam. Üstelik fazla bilinmeyenlerden seçtim ki sonra gelip ' ya bu bize bizim bildiklerimizden anime önerileri yazısı yazmış ' falan demeyin lütfen. Elbette aralarında bildikleriniz vardır. Ama bilmediklerinizinde olduğuna eminim. Benim işimde sizi onlarla tanıştırmak. Bu nedenle bu en iyi anime önerileri yazısını yazıyorum. Umarım beğenirsiniz.   Coppelion Bölüm Sayısı: 13 Tür: Aksiyon, Bilim Kurgu, Seinen Yayın Tarihi: 2 Ekim 2013 Konusu: 2016'da Japo... Bu yazının içeriği En İyi Anime Önerileri Listesi - Top 20 adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #Anime #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,