Karantinada İzlemeniz İçin Anime Önerileri

Yahooo. Nasılsınız? Ben iyiyim. Çok şükür okul tatil olduğundan beri evden çıkmadım. Dışarıdaki dünyanın neye benzediğini unuttum. Evde kaldığım bu süreyi bolca kitap okuyup anime, film izleyerek geçirdim. Sizinde pek farklı olmadığınızı düşünüyorum. Yanılıyor muyum? Gerçi bu hafta uzaktan eğitimlerde başladı. Benim bir tek pazar günü var. Öbür günler boş. Benim gibi evde sıkılmış arkadaşlar için güzel bir öneri listesi oluşturayım dedim. Umarım beğenirsiniz.   Katekyo Hitman Reborn MAL Puanı: 8.22 / Opening Bölüm Sayısı: 203 Konusu: Sawada Tsunayoshi derslerde ve sporda en kötüler arasındadır. Bir gün karşısına Reborn adında takım elbise giymiş bes yaşında bir bebek çıkar. Tsuna'ya köklü bir geçmişi olan Vongola adlı bir mafya örgütünün onuncu patronu olduğunu ve onu eğiteceğini söyler. Sıradan biri olan Tsuna'nın hayatı birden tahlikeye girmeye başlar. Çünkü Vongola'nın bir sürü düşmanı vardır.   Senki Zesshou Symphogear   Anime tanıtımı i... Bu yazının içeriği Karantinada İzlemeniz İçin Anime Önerileri adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,