Blood of Zeus Tanıtım ve İnceleme

Merhaba arkadaşlar. Yeni bir tanıtım yazısı ile birlikteyiz. Bu yazımda size Netflix'in orijinal serisi Blood of Zeus'dan bahsedeceğim. Mitoloji sevenler için harika bir seri. Hazırsanız size animeyi tanıtayım. Blood of Zeus Tanıtım ve İnceleme   Yayın Yılı: 2020 Bölüm Sayısı: 8 Konusu: Antik Yunanistan'da küçük bir köyde yaşayan Heron annesi ile yalnız başına yaşamaktadır. Bir gün köylerine iblis denilen yaratıklar saldırır ve Heron annesini korumak için öne atılır. Ama annesini korumak için biri daha öne atılmıştı. O da Olimpos Tanrılarının Kralı Zeus'tur.   https://youtu.be/pOCSj3FA7UE Benim düşüncem... Aslında Blood of Zeus 2020 yılında Netflix'in Yeni ve Popüler kısmına düştüğünden beri ilgimi çekiyordu. Tanıtım videosu olsun, çizim tarzı olsun, seslendirmeler olsun başından sonuna kadar ilgi çekiciydi. Eh izlemek yeni nasip oldu. Olsun. Başından sonuna kadar tatmin edici bir diziydi. Bakın animeydi demiyorum, diziydi diyorum. Animasyon olabilir ama bence anime... Bu yazının içeriği Blood of Zeus Tanıtım ve İnceleme adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #Anime #AnimeÖnerileri #AnimeTanıtımları

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,