Shoujo Anime Önerileri Liste 2 !!

Herkese merhabalar :) Takipçilerimizin tepkilerinden en çok izleyecek Shoujo Anime bulmakta zorlanıldığını anladım ve yeni bir liste ile karşınıza çıkayım dedim. Uzun zamandır anime önerilerine ara vermiştim ama şu sıralar tekrar dönesim var :) Neyse efendim daha önce ki öneri listelerimden haberi olmayanlar için sırayla Shoujo Anime Önerileri , Reverse Harem Anime Önerileri , Romantik Anime Önerileri , Romantik - Aksiyon Anime Önerileri , Josei Anime Önerileri listelerimize bakmayı unutmayın. Romantik Anime Önerileri başlığı altında ki tüm listelerimiz bunlar. Yaoi Anime Önerileri de Romantik Anime Önerileri kısmına dahil olmasına rağmen , herkese hitap etmiyor dolayısıyla ziyaret edip etmemek size kalmış :) Neyse efendim lafı çok uzatmıyor ve yeni listeme geçiyorum :) Not : Arkadaşlar çeviriyi saçma veya yanlış bulduğunuz anime konularını düzeltirseniz sevinirim. Donten ni Warau Serisi   Meiji devrinin 11. yılında, hükümet tarafından kılıç taşınması yasaklandı ve ... Bu yazının içeriği Shoujo Anime Önerileri Liste 2 !! adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,