Polisiye Anime Önerileri

Polisiye Anime Önerileri ile bir kez daha herkese merhabalar, Uzun zamandır siteye vakit ayıramıyorum farkındayım ama inanın öyle göze gelir, yayınlanacak bir hareketlilikte yok etrafta. Haberler olsun , içerikler olsun yaz sezonu olduğundan mıdır bilmem oldukça sessiz ortalık :D Bende ne yapayım derken uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü fırsat bulamadığım polisiye anime önerileri yazımı yazayım dedim. Benim gibi aksiyon ve zeka oyunları seven, detektiflik senaryolu animelere bayılanlar için güzel bir alternatif olabilir polisiye anime önerileri yazısı. Hazır yaz tatili de gelmişken güneye gidecek parası olmayanlar ne ile vakit geçirecek :D Tüm serileri polis içerikli seçmedim. Araya detektiflik senaryosuna sahip animelerde serpiştirdiğimi eklemeden geçmeyeyim:)  Lafı fazla uzatmıyor ve polisiye anime önerileri yazıma geçiyorum. Monster Tür : Seinen, Polisiye, Dram, Gizem Yayın Tarihi : 2004 Konusu : Son zamanlarda hastane müdürünün kızıyla nişanlanan seçkin bir bey... Bu yazının içeriği Polisiye Anime Önerileri adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,