Bilim Kurgu Anime Önerileri - Size Özel

Bilim Kurgu Anime Önerileri listesi ile çok boş vaktim olmasa’da anime sektörüne olan aşkım yüzünden makale yazılarına başlamak istedim. Çok ani olacak ama bilim kurgu kategorisinde top 10 yapmalıyım diye düşündüm çünkü beni ilk başta anime izlemeye çeken tür mecha ve sci-fi’dı. Ve sakın merak etmeyin ard arda yazıları uploadlamayı planlıyorum. O yüzden başka bir tür’de top 10 istiyorsanız yorum bölümün’de öneri’de bulunabilirsiniz. Çok uzatmadan listeye başlayalım. 1. Kiseijuu: Sei no Kakuritsu (Parasyte) Bölüm sayısı: 24 Yayın tarihi: 9 Ekim 2014 – 26 Mart 2015 Tür: Aksiyon, Sci-Fi, Korku, Psikolojik, Dram, Seinen Konu: 17 yaşındaki Izumi Shinichi, bir gün normal hayatına devam ederken uyukusun’da ona saldırmaya çalışan uzaylı bir organizma görür, bu organizma onun beynini ele geçirmek için koluna atlayıp derisi altından beyine ulaşmaya çalışır fakat organizma başarısız olur ve izumi’nin koluna yerleşir. Fakat bu organizma türünün tek örneği değildir, bu yüz... Bu yazının içeriği Bilim Kurgu Anime Önerileri - Size Özel adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,