Shounen Anime Önerileri 2 !!

Uzun zamandır anime önerileri kısmını biraz boş bıraktım. Hem vaktim olmuyor hemde yazılarım 250'ye yaklaştığından dolayı biraz sıkılmışlık var sanırım. O kadar çabalamama rağmen istediğim verimi alamıyorum. Yardımcı olmak isteyen yok. Biraz hevesimi kıran şeyler var yani :) Bugün bir takpiçimiz benden Shounen Anime Önerileri yapmamı istedi. Daha az popüler olan serilerden oluşursa çok sevinirim dedi. Bende uzun zamandır el atmıyordum. Bir el atayım dedim :) Bu arada unuttuklarım illa ki vardır. Yorum atın üçüncü listeye eklerim :)  Lafı uzatmıyorum ve listeme geçiyorum. Daha önceki listeye ulaşmak için : Shounen Anime Önerileri 1 Shounen Animeleri İzlemek İçin: Anizm Dragon Ball Goku Son, yalnız başına ormanda yaşayan genç bir çocuktur. Yani, Bulma adlı bir kızın "Ejder Topları" adlı sihirli nesneleri aramaya başladığı zamana kadar. Ejder Topları'nın yedisini topladığında istediği her dileğin gerçekleşeceğini öğrenen Bulma onları toplamayı ve mükemmel bir erkek arkadaşı di... Bu yazının içeriği Shounen Anime Önerileri 2 !! adresinden alıntıdır. Devamını ve daha fazlasını Figurex.net adresinde bulabilirsiniz. Anime Önerileri İlgili kategori: #AnimeÖnerileri

Comments

Popular posts from this blog

En İyi Hentai Anime Öneri Listesi - TOP 9

En İyi Harem Anime Öneri Listesi - Top 10

Barakamon Tarzı Animeler,